Terug naar overzicht

Hulp is slechts één telefoontje van jou verwijderd. Zelfs ’s avonds of tijdens het weekend als je dat wenst.

Servicedesk EuroSys

Redding is altijd nabij

Onze helpdeskmedewerkers bieden vanop afstand antwoord op al jouw vragen en lossen problemen gericht op.
Zij zijn vertrouwd met jouw ICT-netwerk waardoor ze meteen mee zijn met jouw verhaal. Bij ernstige problemen of storingen komt een medewerker nog dezelfde dag ter plaatse.

Telefonische helpdesk (Tel. +32 11 60 90 07)
Onze helpdesk omvat een totaalservice voor jouw volledige ICT-netwerk. Voor elk probleem staan onze helpdeskmedewerkers voor jou paraat. Jouw vaste aanspreekpunten zijn vertrouwd met jouw netwerk, waardoor je altijd iemand aan de lijn hebt die jouw situatie kent. 

Je bepaalt vrij de beschikbaarheid van onze helpdesk voor jouw medewerkers: 
13x5: alle weekdagen van 7 uur ’s ochtends tot 20 uur ’s avonds
17x7: Van 6u ’s morgens tot 23 uur ’s avonds, 7 dagen op 7 
24x7: altijd bereikbaar, ook ’s nachts en in het weekend

Je hebt zelfs de mogelijkheid om de volledige helpdesk van jouw eigen IT-dienst aan ons toe te vertrouwen. Wij werken dan onder jouw naam. Alle oproepen, inclusief de opvolging, worden systematisch geregistreerd zodat je altijd op de hoogte blijft.  

Drukke tijden in aantocht?

Staat er een drukke periode voor de boeg? Weet dan dat wij jouw IT servicedesk kunnen ontlasten door deze over te nemen voor een tijdelijke periode.

Wil je graag meer weten hoe we jouw bedrijf hierin kunnen ondersteunen? Neem dan contact met ons op via het formulier op deze pagina en dan zoeken we samen naar de beste oplossing.

Interventies ter plaatse

Bij grote problemen of dringende storingen komen wij meteen langs. Ook als je geen klant bent van EuroSys, helpen wij je graag uit de nood.